Softecnia

6 setembre 2018

Solve error 550 Access denied – Invalid Helo name

Com configurar el programa de correu electrònic adequadament i solucionar rebuigs de correus per missatge HELO mal format.

Solve error 550 Access denied – Invalid Helo name
Com a part de l'increment progressiu en les mesures de seguretat dels servidors, caldrà revisar la configuració del seu correu electònic i activar el següent:
  • Activa la casella de verificació de El meu servidor de sortida (SMTP) requereix autenticació.
  • Comprovar que aquesta marcada l'opció Utilitzar la mateixa configuració que el meu servidor de correu d'entrada.

A continuació incloem una petita descripció de com realitzar aquesta activació per als programes de correu electrònic més habituals.

Per solucionar l'error 550 Accés denegat - Invalid Helo name a l'hora d'enviar correus a través del seu programa de correu, feu el següent depenent del programa de correu que aquest utilitzant:

Per la versió més nova de Outlook 365 (versió de Juliol'18)

  • Les versions més recents de Outlook 365 tenen bastant amagat la forma de modificar la configuració del compte de correu,
  • Cliqueu la tecla Windows + R 
  • Escribiu control.exe i feu enter.
  • A la part superior dreta, on diu "Veure per:" trieu Icones Grans o Icones petites.
  • Cliqueu sobre la icona Correu.
  • Trieu Comptes de correo electrònic
  • Sel·leccioneu la pestanya de Correu electrónic.
  • Seleccioneu la vostra adreça de correu i feu clic a Canvia.
  • Premi a Més configuracions.
  • Useu la pestanya Servidor de correu sortint.
  • Activeu la casella de verificació de El meu servidor de sortida (SMTP) requereix autenticació.
  • Comprovi que aquesta marcada l'opció Utilitzar la mateixa configuració que el meu servidor de correu d'entrada.
  • Cliqueu D'acord.
  • Premi Següent i després a Finalitzar.

Per a Microsoft Outlook 2013, 2016 i versions antigues de Outlook 365

  • Obriu Microsoft Outlook 2013, 2016 o 365.
  • Cliqueu a Arxiu.
  • Cliqueu a Configuració de comptes.
  • Seleccioneu Configuració de comptes del desplegable (primera opció).
  • Sel·leccioneu la pestanya de Correu electrónic.
  • Seleccioneu la vostra adreça de correu i feu clic a Canvia.
  • Premi a Més configuracions.
  • Useu la pestanya Servidor de correu sortint.
  • Activeu la casella de verificació de El meu servidor de sortida (SMTP) requereix autenticació.
  • Comprovi que aquesta marcada l'opció Utilitzar la mateixa configuració que el meu servidor de correu d'entrada.
  • Cliqueu D'acord.
  • Premi Següent i després a Finalitzar.

Per a Microsoft Outlook 2007 o 2010

  • Obriu Microsoft Outlook 2007 o 2010.
  • Cliqueu a Arxiu.
  • Cliqueu a Configuració de comptes.
  • Sel·leccioneu la pestanya de Correu electrónic.
  • Seleccioneu la vostra adreça de correu i feu clic a Canvia.
  • Premi a Més configuracions.
  • Useu la pestanya Servidor de sortida.
  • Activeu la casella de verificació de El meu servidor de sortida (SMTP) requereix autenticació.
  • Comprovi que aquesta marcada l'opció Utilitzar la mateixa configuració que el meu servidor de correu d'entrada.
  • Cliqueu D'acord.
  • Premi Següent i després a Finalitzar.

Per a Microsoft Outlook 2002 o 2003

  • Obriu Microsoft Outlook 2002 o 2003.
  • Cliqueu a Eines.
  • Cliqueu a Comptes de correu electrònic.
  • Marqueu l'opció Veure o canviar comptes de correu electrònic existents i premi a Següent.
  • Seleccioneu la vostra adreça de correu i feu clic a Canvia.
  • Premi a Més configuracions.
  • Useu la pestanya Servidor de correu sortint.
  • Activeu la casella de verificació de El meu servidor de sortida (SMTP) requereix autenticació.
  • Comprovi que aquesta marcada l'opció Utilitzar la mateixa configuració que el meu servidor de correu d'entrada.
  • Cliqueu D'acord.
  • Premi Següent i després a Finalitzar.

Per a Microsoft Outlook 2000

  • Obriu Microsoft Outlook 2000.
  • Cliqueu a Eines.
  • Cliqueu a Comptes.
  • Useu la pestanya Correu.
  • Seleccioneu la vostra adreça de correu i feu clic a Propietats.
  • Useu la pestanya Servidors.
  • Activeu la casella de verificació de El meu servidor requereix autenticació.
  • Feu clic a Configuració.
  • Comprovi que aquesta marcada l'opció Utilitza mateixa configuració que el servidor de correu entrant.
  • Cliqueu D'acord i tot seguit a Aplicar.

Per Outlook Express

  • Obriu l'Outlook Express.
  • Cliqueu a Eines.
  • Cliqueu a Comptes.
  • Useu la pestanya Correu.
  • Seleccioneu la vostra adreça de correu i feu clic a Propietats.
  • Useu la pestanya Servidors.
  • Activeu la casella de verificació de El meu servidor requereix autenticació.
  • Feu clic a Configuració.
  • Comprovi que aquesta marcada l'opció Utilitza mateixa configuració que el servidor de correu entrant.
  • Cliqueu D'acord i tot seguit a Aplicar.

Per a Windows Live Mail

  • Obriu Windows Live Mail.
  • Feu clic amb el botó dret sobre la seva adreça de correu en el panell esquerre i feu clic a Propietats.
  • Premi a la pestanya Servidors.
  • Activeu la casella de verificació de El meu servidor requereix autenticació.
  • Feu clic a Configuració.
  • Comprovi que aquesta marcada l'opció Utilitza la mateixa configuració que el meu servidor de correu d'entrada.
  • Cliqueu Acceptar.


Si vostè utilitza un Mac, haurà de seguir els següents passos per al programa de correu que utilitzi en el seu Mac:

Per Mail (OS X 10.4 o superior) de Mac

  • Cliqueu a Correu.
  • Cliqueu a Preferències.
  • Useu la pestanya Comptes sota Servidor de correu SMTP de sortida i premi a Configuració del servidor.
  • Comproveu que la informació del Servidor de correu sortint i la del Port del servidor siguin correctes.
  • Comprovi que l'opció Utilitza Secure Sockets Layer (SSL) aquest desactivada.
  • Comprovi que el seu Nom d'usuari i Contrasenya siguin correctes.
  • Cliqueu Acceptar.

Per Outlook Express de Mac

  • Cliqueu a Eines.
  • Cliqueu a Comptes.
  • Prem sobre la pestanya Correu.
  • Seleccioneu la vostra adreça de correu i cliqueu a Modificar.
  • Sota Enviament de correu premi a Fes clic aquí per a una configuració avançada del servidor.
  • Seleccioneu la casella de verificació de Servidor SMTP requereix autenticació.
  • Seleccioneu Inicia sessió amb i ompli les següents dades.
  • En el camp ID del compte, introdueixi la seva adreça de correu completa. Ex: elseunom@sudomini.cat
  • Al camp Contrasenya, escriviu la contrasenya de l'adreça de correu abans esmentada.
  • Premi a Desa contrasenya.
  • Cliqueu Acceptar a la finestra Edita compte per guardar la configuració

CONTACTE

Estem a la vostra disposició

Plànol

Formulari de contacte

Els camps amb * són obligatoris.

Escrigui aquí el seu nom i el seu cognom

escrigui aquí un email vàlid

ex: +34 (977 999 999)

Adreçes

Vallvera 5, 4rt 2a 43800 Valls