Softecnia

29 agost 2016

Outlook 2016 no sincronitza les carpetes IMAP

Amb l'arribada de Outlook 2016 ha aparegut un problema pels usuaris de correu IMAP, doncs aparentment no es sincronitzen les carpetes del correu electrònic. Aixó no passava en versions previes de Outlook com 2010 i 2013, ni tampoc amb altres clients de correu electrónic. Es sencill de corregir, però s'ha de coneixer el que s'ha de tocar.

Outlook 2016 no sincronitza les carpetes IMAP
Outlook 2016 no sincronitza les carpetes IMAP
Per solucionar aquest problema hem de revisar la configuració del compte.

Per fer-ho anirem a la opció del menú "Arxiu" i accedirem a la "configuració del compte"

Apareixerà una llista dels comptes configurats i triarem aquell que volem modificar.

 

Outlook 2016 no sincronitza les carpetes IMAP
Aixó ens portarà a la pantalla habitual de configuració de comptes de correu, llavors triarem "Més configuracions".

 

Outlook 2016 no sincronitza les carpetes IMAP
En l'apartat de "Més configuracions", anirem a la pestanya "Avançades".

Veurem una casella que es diu "Ruta d'accés a la carpeta arrel". Haurem d'escriure dins la casella la paraula "Inbox"

Fem "Acceptar" i el problema quedarà corregit.

CONTACTE

Estem a la vostra disposició

Plànol

Formulari de contacte

Els camps amb * són obligatoris.

Escrigui aquí el seu nom i el seu cognom

escrigui aquí un email vàlid

ex: +34 (977 999 999)

Adreçes

Vallvera 5, 4rt 2a 43800 Valls