Softecnia

DESENVOLUPAMENT DE PROGRAMARI

El programari és una peça essencial per al funcionament de les empreses. Tant solucions estàndard i cerrradas com solucions a mida.
DESENVOLUPAMENT DE PROGRAMARI

INTERNET

Internet és el repositori més gran d'informació que mai ha existit a l'abast del tothom. Hem d'estar a Internet i que se'ns trobi.
INTERNET

GESTIÓ DE SISTEMES IT

GESTIÓ DE SISTEMES IT

Webexpo

És una plataforma per al desenvolupament ràpid de pàgines web amb gestor de continguts. Ens permet oferir solucions altament flexibles a uns costos reduïts. Posem la nostra tecnologia a la seva disposició perquè pugui oferir als seus propis clients una plataforma de gestió provada, robusta i programable.

VULL SABER-NE MÉS

 

ACTUALITAT INFORMÀTICA

CONEIX LES ÚLTIMES TENDÈNCIES I EL QUÈ, A NOSALTRES, ENS ESTIMULA I MOTIVA

DESENVOLUPAMENT DE PROGRAMARI

DESENVOLUPAMENT DE PROGRAMARI

Programari estandar

Instal•lació i configuració de paquets estàndard

Programari estandar

Gran part de les necessitats dels nostres clients ja es troben cobertes per solucions estàndard, ràpides de implementar i econòmiques. En el nostre catàleg de producte busquem que, tot i estar completament acabats i provats, i amb una llarga experiència al mercat, ens doni la possibilitat de ajustos personalitzats a través del fabricant, per cobrir aquelles necessitats específiques que sorgeixin.

Desenvolupament de programari a mida

Per a quan li faci falta una solució específica que en le mercat no existeix.

Desenvolupament de programari a mida

  • Departament propi de desenvolupament de programari 
  • Desenvolupament per a entorns de xarxa i / o client-servidor 
  • Anàlisi, estudi de requeriments i configuració de producte 
  • Solucions informàtica a mida de les especificacions realitzades pel client.

SAP R/3

Solucions per la mitjana empresa

SAP R/3

SAP R/3 és un producte de gestió empresarial pensat en solucionar les necessitats de gestió de la informació i processos de negoci de la mitjana i gran empresa. Un projecte SAP requereix disposar d’un equip de tècnics especialitats per a portar endavant un projecte d’aquestes característiques.

Encara que la nostra oficina està a Tarragona, els nostres projectes SAP son liderats per l’empresa ITELLIGENCE, Gold Partner de  SAP i amb una dilatada experiència a Espanya en projectes en el sector del gran consum, entre d’altres.

Com a tècnics certificats en SAP, seriem el seu contacte local, tot el suport del projecte seria manegat directament desde la central a Barcelona.  

 

INTERNET

INTERNET

Pàgines web

Creació, disseny i programació de pàgines web

Com treballem?

Recollim les inquietuds del client i realitzem projectes a mida. Excepte peticions específiques, no solem treballar amb plantilles ni gestors de continguts estàndard, com Wordpress o Joomla, sinó que disposem del nostre propi departament de disseny gràfic i de programació que ens permet oferir la millor solució. 

Recomanem que els nostres desenvolupaments estiguin allotjats en els nostres propis servidors, amb el que tenim un control absolut del funcionament i rendiment de la web. 

Els nostres servidors estan allotjats en un Centre de Procés de Dades a Madrid, d'una empresa filial de Telefònica Movistar; amb suport tècnic seguretat ininterrompuda les 24 hores. 

Desenvolupem webs corporatives, botigues on line, intranet i extranet i qualsevol solució especíífica que necessiti el nostre client.

Xarxes Socials

Facebook, twitter, instagram... virtuts i defectes

Les xarxes socials han vingut per quedar-se. Avui dia la navegació ja no és vertical sinó que l'usuari rep diversa informació simultàniament a través les diferents aplicacions basades en Internet. 

El correcte aprofitament de les xarxes socials significa arribar a més audiència i més clients potencials. No hem d'esperar que el client visiti la nostra pàgina web, sinó que hem de enviar la informació que pugui interessar al Moment just. 

L'alt grau de segmentació de xarxes com Facebook i Google+ les converteixen sense cap dubte en unes plataformes de comunicació molt eficients, ja que permet enviar els nostres missatges a targets molt concrets. 

Hem de potenciar i incrementar els nostres seguidors a les diferents xarxes socials que desitgem o puguem mantenir, i sempre amb informació concreta i rellevant.

Deixi'ns a les nostres mans la gestió de les xarxes socials mitjançant la contractació de tècnics que estaran contínuament (o d'acord a les seves peticions) distribuint informació a les xarxes i aconseguint arribar al major públic pontencial possible.

Posicionament en cercadors / SEO / SEM

Aprofitar Google i Bing com a vies per donar-nos a conèixer als nostres clients

Tots els cercadors posen a la nostra disposició eines de màrqueting online (SEM) que ens permet aparèixer de manera destacada quan l'usuari selecciona certes "paraules clau". Habitualment es paga al proovedor (Google, Microsoft ...) a un preu fix per clic prèviament pactat; que portarà a aquest usuari a la nostra pàgina web. Un cop allà, és cosa nostra aconseguir cridar l'atenció al visitant en els nostres productes i serveis. Com en una botiga, el visitant només ha creuat la porta. 

Tant l'elecció de les paraules clau a contractar com el propi contingut de la nostra web pot provocar un major o menor aprochamiento de la nostra inversió en aquestes campanyes, intentant que d'una banda els visitants siguin realment clients potencials dels nostres productes i d'altra banda que el cercador consideri el contingut de la nostra pàgina web rellevant per a les paraules clau seleccionades. 

D'altra banda, la correcta programació de la web, ús dels tags i metatags de forma adequada, la gestió de la densitat de paraules clau en el contingut, i un llarg etcètera de condicionants impactessin directament a la posició on aparececemos en les recerques. Aquest posicionament natural (SEO) ni té un cost directe a pagar proveïdor, però l'esforç i temps necessari per aconseguir arribar a les primeres pàgines dels cercadors sovint sol ser tan costós, si no més, que les campanyes de Màrqueting online (SEM).

Els nostres desenvolupaments estan oriendados a ser "amigables" amb els cercadors, això vol dir, que evitem l'ús de tècniques que el cercador pugui considerar il · lícita i d'altra banda que l'estructura semàntica sigui l'òptima per a una adequada indexació. 

D'altra banda, podem ajustar el contingut del seu web de manera que es potenciï les paraules clau que considerem rellevant per al seu negoci, per aconseguir un òptim aprofitament del seu pressupost per a màrqueting i aconseguir la millor posició possible per a la seva pàgina web.

Cloud

Cloud

Cloud
Fins fa poc temps, confiàvem que tota la informació important estava emmagatzemada en un ordinador, servidor o dispositiu concret de la nostra exclusiva propietat. Això ens fa dependre ineludiblement d'aquest equip, hem de dur a sobre si és una PDA o un portàtil, o tenir accés remot si és un PC o un servidor. 

Què ofereixen les solucions Cloud? Independència del dispositiu. Accedeixi a la seva informació des de qualsevol lloc i qualsevol dispositiu; i amb una altíssima disponibilitat. Oblidi de capacitats de disc i memòria, rendiment, còpies de seguretat, sistemes redundants, caigudes de la xarxa; tot el cost de propietat esdevé un cost per ús. 

Què li oferim? 

Cloud Privat 

Servidors Dedicats Privats amb gestió de rendiment On demand (segons el que necessiti) 

Servidors virtuals - gestionables amb VMWare i Hypervisor 

Cloud Públic 

El seu espai d'emmagatzematge en el núvol, mitjançant pagament per ús: 

  • emmagatzematge Cloud 
  • arxivat Cloud 
  • Ample de Banda Cloud 


Email Cloud 

Els seus comptes de correu al núvol, sempre disponibles, amb la capacitat de compte que necessiti. 
Gestioni els seus missatges, agenda i contactes des de qualsevol dispositiu, en qualsevol lloc. 
I com sempre, amb la possibilitat de descàrrega definitiva per arxivat i emmagatzematges. 


Si està interessat en migrar a entorns Cloud, Permeti'ns explicar-li què podem oferir-li.

 

GESTIÓ DE SISTEMES IT

GESTIÓ DE SISTEMES IT

Copies al nuvol

Tarifa Servei còpies online -2018-

Tarifa Pymes

Espai contractat

mensual

1 any

2 anys

Dte.2a

         

Fins a 5GB

16 €

165 €

265 €

-20%

Fins a 30GB

29 €

310 €

495 €

-20%

Fins a 60GB

54 €

585 €

940 €

-20%

Fins a 120GB

103 €

1.130 €

1.810 €

-20%

Fins a 300GB

144 €

1.545 €

2.470 €

-20%

Fins a 500GB

216 €

2.330 €

3.730 €

-20%

Fins a 1TB

380 €

4.100 €

6.590 €

-20%

 

Tarifa First Class

Espai contractat

mensual

1 any

2 anys

Dte.2a

         

Fins a 30GB

50 €

535 €

  855 €

-20%

Fins a 60GB

74 €

810 €

1.300 €

-20%

Fins a 120GB

123 €

1.360 €

2.170 €

-20%

Fins a 300GB

165 €

1.770 €

2.830 €

-20%

Fins a 500GB

237 €

2.560 €

4.090 €

-20%

Fins a 1TB

400 €

4.325 €

6.925 €

-20%

  • Aquestes modalitats estan basades en una infraestructura de datacenters replicats per fibra, una aplicació professional multiplataforma que permet copia local adicional i un suport tècnic especialitzat. Iva no inclòs.
  • Copia local encriptada i amb versions de fitxers. Múltiples grups de copia i usuaris.
  • Informació replicada en 2 datacenters (Madrid i Barcelona). Infraestructura d’última generació
  • Enviament d’informes detallats via e-mail. Alertes al 90 i 95% d’espai
  • Agents per BBDD i Exchange. Bústies de Correu Exchange (opcional en tarifa Pymes)
  • Política de retenció configurable fins 365 dies
  • Xpress Backup: Primera copia total en disc (110€+IVA). Xpress Recovery: Recuperació total en disc (opcional en tarifa Business, 110€ + IVA)
  • Es pot ampliar el espai o canviar a una tarifa superior en qualsevol moment. Si es tracta de una quota anual, se li abonarà l’import del periode no utilitzat
  • Inclou disc dur extern per poder a més a més fer copia local (només en tarifa First Class)

Tarifa Bàsica

Tipus de Pack

1 any

2 anys

     

Pack 5 GB

105 €

165 €

Pack 30 GB

165 €

270 €

Pack 60 GB

280 €

495 €

  • Aquesta modalitat està pensada per usuaris Windows i Mac que busquen un servei senzill i econòmic i que vulguin salvaguardar fitxers i correu electrònic. Permet  externalitzar les copies de forma automàtica i senzilla. Iva no inclòs.
  • Data centers a Madrid i Barcelona.
  • Copies diaries programables. Restauració de dades online 24X7
  • Enviament d’informes detallats via e-mail. Alertes al 90 i 95% d’espai

Externalització de la gestió de sistemes IT

De veritat que vol preocupar-se de tot aixó?

Si la seva infraestructura d'IT és complexa, però encara no disposa de personal de sistemes propi, necessita que algú vetlli per la correcta explotació dels seus sistemes d'informació

Des del nostre equip de gestió de sistemes externalitzat, gestionarem el seu sistema com si fos nostre. Nosaltres no li vendrem equips ni projectes, sinó que treballem al seu costat per aconseguir el millor resultat dels proveïdors de tecnologia. Simplement avaluarem conjuntament les seves necessitats i li proposarem una tarifa fixa on estaran tots els nostres serveis inclosos. 

Serveis inclosos: 

  • Help Desk extern; gestió i resolució d'incidències 
  • Configuració i instal · lació d'equips i servidors. 
  • Gestió i reemplaçament d'equips 
  • Gestió de servidors, xarxes i comunicacions 
  • Implantació i actualització d'aplicacions internes i / o corporatives 
  • Pla de sistemes i auditories (seguretat, xarxes, etc) 
  • Còpies de seguretat, rendiment de servidors i equips 
  • Administració de Bases de Dades i programació 
  • Definició de polítiques internes i aplicació sobre els comptes d'usuari. 
  • LOPD / LSSI i normativa relacionada 
  • Gestió financera del seu pressupost per IT

Contractes de manteniment

Manteniment Sistemes Informàtics -2018-

TIPUS DE CONTRACTE DE MANTENIMENT

IMPORT MENSUAL

   

Empreses amb 1 o 2 llocs de treball (import per lloc)

22 €

   

Empreses de 3 o 4 llocs de treball (import per lloc)

18 €

   

Empreses amb 5 o més llocs de treball (import per lloc)

15 €

   

Servidor i consultoria sistema operatiu.

(per empreses amb menys de 5  llocs de treball )

30 €

Comunicacions (switch, router, firewall, acces point…)

(per empreses amb menys de 5 llocs de treball )

20 €

   

Servidor i consultoria sistema operatiu.

(per empreses de 5 a 10 llocs de treball )

40 €

Comunicacions (switch, router, firewall, acces point…)

 (per empreses de 5 a 10 llocs de treball )

20 €

   

Servidor i consultoria sistema operatiu.

(per empreses de més de 10 llocs de treball )

50 €

Comunicacions (switch, router, firewall, acces point…)

 (per empreses de més de 10 llocs de treball )

30 €

  • Manteniments amb servei  fins 21:00h per dies no festius (40% adicional sobre import mensual)
  • Manteniments amb servei 24 hores inclosos festius (70% adicional sobre import mensual)
  • Manteniments amb desplaçaments de més de 30km (es pactarà preu tancat per cada desplaçament )

CONDICIONS GENERALS:

  • El manteniment inclou: Consultoria telefònica, assistència remota i/o a domicili per resolució d’incidències ,  desplaçaments fins a un màxim de 30 quilòmetres (sumant anada i tornada), Préstecs en cas de ser necessari i en funció de disponibilitat, un temps previst de resposta de 8 hores laborals en cas d’avaries standard i 4 hores laborals en cas d’avaries crítiques (servidor, xarxa...), netejes de virus (imprescindible antivirus actualitzat) i 2 revisions anuals. Els desplaçaments exclosos del servei de manteniment es facturaran a banda.
  •  
  • El manteniment no inclou: Recanvis, avaries en sai’s, hores d’instal.lació de nous equips, noves configuracions sol.licitades pel client i les netejes de virus (en cas de no diposar d’antivirus) . Tampoc s’inclouen les avaries produides per cops, caigudes, ús indegut, manipulació per persones o tècnics aliens, instal.lació inadecuada (voltatge, soft...) o qualsevol fenòmen atmosfèric o geològic.
  • El client haurà de realitzar periòdicament còpies de seguretat, en cas de incompliment, SOFTECNIA no es responsabilitza de la pèrdua de informació.
  • L’import de manteniment del servidor no es vàlid si es contracta sense els llocs de treball.
  • En cas de no haver servidor, el preu dels llocs de treball será de 25 euros/mensuals + IVA per lloc.
  • Els clients abonats en manteniment gaudiran d’un descompte d’un 10% en les hores excloses del servei de manteniment.
  • El contracte tindrà vigència per 1 any.  La facturació es realitzarà trimestralment.
  • Tindrà la consideració de lloc de treball: 1 equip informàtic amb el monitor i 1 perifèric (impressora, switch, router...) Cada perifèric adicional es facturarà a 3 euros mensuals.
  • El manteniment es realitzarà durant l’horari laboral: de 08:30h a 18:00h. Divendres, Juliol i Agost: de 08:00h a 15:00h. (servei amb horari ampliat o servei 24 hores: opcional)
  • Els preus no inclouen el 21% d’IVA

Pack hores servei tècnic

Packs hores Servei Tècnic -2018 -

TIPUS DE PACK

IMPORT

 

 

Pack de 5 hores de servei tècnic

 250 €

 

 

Pack de 10 hores de servei tècnic

480 €

 

 

Pack de 15 hores de servei tècnic

690 €

 

 

Pack de 20 hores de servei tècnic

900 €

 

 

Pack de 25hores de servei tècnic

1.100 €

 

 

Pack de 40 hores de servei tècnic

1.640 €

CONDICIONS GENERALS:

  • El pack inclou els següents serveis: Consultoria telefònica, assistència remota, asistència al domicili del client, temps de desplaçament i despeses de quilometratge.  Tracte preferent. No s’inclouen recanvis.
  • El temps mínim que es computarà per intervenció serà de 30 minuts.
  • Les hores de desplaçament es comptabilitzaran com hores de servei.
  • Estalvi des d’un 15% fins a un 35% en l’import habitual de servei tècnic.
  • El client haurà de realitzar periòdicament còpies de seguretat, en cas de incompliment SOFTECNIA no es responsabilitza de la pèrdua de informació.
  • Un cop esgotat el pack d’hores, s’enviarà al client un resum de les hores realitzades.
  • Els pack’s es facturaran al comptat i es renovaran automàticament de nou un cop esgotades les hores. (excepte packs per instal.lacions concretes)
  • El pack d’hores no té data de caducitat.
  • L’assistència tècnica es realitzarà durant l’horari laboral de SOFTECNIA (Opcionalment es pot contractar un horari ampliat o el servei de 24 hores)
  • Els preus no inclouen el 21% d’IVA.

La nostra tarifa

Tarifes Servei Tècnic -2018-

HORA INTERVENCIÓ TÈCNIC

IMPORT

   

Impressores Gamma Baixa i Pc’s (no xarxa)

46 €/hora

   

Impressores Gamma Mitja-Alta i Pc’s xarxa

56 €/hora

   

Servidors, Xarxa i Comunicacions, Consultoria Windows, Impressores alta velocitat i Laser

62 €/hora

   

ALTRES SERVEIS

IMPORT

   

Temps de desplaçament a domicili del client (inclou el quilometrage)

56 €/hora

   

Desplaçament Reus i rodalies

20 €

   

Desplaçament Tarragona/Salou/Cambrils /Vilaseca (màxim 30 quilometres anada i tornada)

30 €

   

Dietes i autopista

*

   

Serveis especials: Reparacions d’urgència (menys de 24 hores) i intervencions de les 18:00h a les 20:00h de dilluns a divendres  (Juliol i Agost a partir de les 15:00h)

Increment import 40%

   

Serveis especials: Reparacions a partir de les 20:00h i Dissabtes,  Diumenges o festius

Increment import 60%

CONDICIONS GENERALS:

(*)Aquests serveis es valoraran depenent del tipus d’intervenció i de les despeses realitzades.

Es facturarà en concepte de Pressupost NO ACCEPTAT l’ import de 30€ (Iva inclòs). D’acord  R.D. 213/2001.

Tota reparación gaudeix de 3 mesos de garantia (D’acord amb R.D. 213/2001)

L’import de les reparacions es al comptat.

Els preus no inclouen el 21% d’IVA-

CONTACTE

Estem a la vostra disposició

Plànol

Formulari de contacte

Els camps amb * són obligatoris.

Escrigui aquí el seu nom i el seu cognom

escrigui aquí un email vàlid

ex: +34 (977 999 999)

Ha de donar expressament el seu consentiment per permetre l'enviament de les dades d'aquest formulari . Llegir mes

Adreçes

Vallvera 5, 4rt 2a 43800 Valls

Newsletter

Subscriu-te a la nostra newsletter per rebre alertes, canvis i informació.

Accepto la politica de privacitat

Per veure les clàusules de privacitat, premeu  aquí.