Softecnia

DESENVOLUPAMENT DE PROGRAMARI

El programari és una peça essencial per al funcionament de les empreses. Tant solucions estàndard i cerrradas com solucions a mida.
DESENVOLUPAMENT DE PROGRAMARI

INTERNET

Internet és el repositori més gran d'informació que mai ha existit a l'abast del tothom. Hem d'estar a Internet i que se'ns trobi.
INTERNET

GESTIÓ DE SISTEMES IT

GESTIÓ DE SISTEMES IT

Webexpo

It is a platform for web pages rapid development with content manager system included. It allows us to offer highly flexible solutions at reduced costs. We put our technology at your disposal so you can offer their own customers a  tested, robust and programmable management platform.

I WANT TO KNOW MORE

 

COMPUTING SYSTEMS NEWS

KNOW THE LATEST TRENDS AND WHAT IT STIMULATES US AND MOTIVATES

DESENVOLUPAMENT DE PROGRAMARI

DESENVOLUPAMENT DE PROGRAMARI

Programari estandar

Instal•lació i configuració de paquets estàndard

Programari estandar

Gran part de les necessitats dels nostres clients ja es troben cobertes per solucions estàndard, ràpides de implementar i econòmiques. En el nostre catàleg de producte busquem que, tot i estar completament acabats i provats, i amb una llarga experiència al mercat, ens doni la possibilitat de ajustos personalitzats a través del fabricant, per cobrir aquelles necessitats específiques que sorgeixin.

Desenvolupament de programari a mida

Per a quan li faci falta una solució específica que en le mercat no existeix.

Desenvolupament de programari a mida

  • Departament propi de desenvolupament de programari 
  • Desenvolupament per a entorns de xarxa i / o client-servidor 
  • Anàlisi, estudi de requeriments i configuració de producte 
  • Solucions informàtica a mida de les especificacions realitzades pel client.

SAP R/3

Solucions per la mitjana empresa

SAP R/3

SAP R/3 és un producte de gestió empresarial pensat en solucionar les necessitats de gestió de la informació i processos de negoci de la mitjana i gran empresa. Un projecte SAP requereix disposar d’un equip de tècnics especialitats per a portar endavant un projecte d’aquestes característiques.

Encara que la nostra oficina està a Tarragona, els nostres projectes SAP son liderats per l’empresa ITELLIGENCE, Gold Partner de  SAP i amb una dilatada experiència a Espanya en projectes en el sector del gran consum, entre d’altres.

Com a tècnics certificats en SAP, seriem el seu contacte local, tot el suport del projecte seria manegat directament desde la central a Barcelona.  

 

INTERNET

INTERNET

Pàgines web

Creació, disseny i programació de pàgines web

Com treballem?

Recollim les inquietuds del client i realitzem projectes a mida. Excepte peticions específiques, no solem treballar amb plantilles ni gestors de continguts estàndard, com Wordpress o Joomla, sinó que disposem del nostre propi departament de disseny gràfic i de programació que ens permet oferir la millor solució. 

Recomanem que els nostres desenvolupaments estiguin allotjats en els nostres propis servidors, amb el que tenim un control absolut del funcionament i rendiment de la web. 

Els nostres servidors estan allotjats en un Centre de Procés de Dades a Madrid, d'una empresa filial de Telefònica Movistar; amb suport tècnic seguretat ininterrompuda les 24 hores. 

Desenvolupem webs corporatives, botigues on line, intranet i extranet i qualsevol solució especíífica que necessiti el nostre client.

Xarxes Socials

Facebook, twitter, instagram... virtuts i defectes

Les xarxes socials han vingut per quedar-se. Avui dia la navegació ja no és vertical sinó que l'usuari rep diversa informació simultàniament a través les diferents aplicacions basades en Internet. 

El correcte aprofitament de les xarxes socials significa arribar a més audiència i més clients potencials. No hem d'esperar que el client visiti la nostra pàgina web, sinó que hem de enviar la informació que pugui interessar al Moment just. 

L'alt grau de segmentació de xarxes com Facebook i Google+ les converteixen sense cap dubte en unes plataformes de comunicació molt eficients, ja que permet enviar els nostres missatges a targets molt concrets. 

Hem de potenciar i incrementar els nostres seguidors a les diferents xarxes socials que desitgem o puguem mantenir, i sempre amb informació concreta i rellevant.

Deixi'ns a les nostres mans la gestió de les xarxes socials mitjançant la contractació de tècnics que estaran contínuament (o d'acord a les seves peticions) distribuint informació a les xarxes i aconseguint arribar al major públic pontencial possible.

Posicionament en cercadors / SEO / SEM

Aprofitar Google i Bing com a vies per donar-nos a conèixer als nostres clients

Tots els cercadors posen a la nostra disposició eines de màrqueting online (SEM) que ens permet aparèixer de manera destacada quan l'usuari selecciona certes "paraules clau". Habitualment es paga al proovedor (Google, Microsoft ...) a un preu fix per clic prèviament pactat; que portarà a aquest usuari a la nostra pàgina web. Un cop allà, és cosa nostra aconseguir cridar l'atenció al visitant en els nostres productes i serveis. Com en una botiga, el visitant només ha creuat la porta. 

Tant l'elecció de les paraules clau a contractar com el propi contingut de la nostra web pot provocar un major o menor aprochamiento de la nostra inversió en aquestes campanyes, intentant que d'una banda els visitants siguin realment clients potencials dels nostres productes i d'altra banda que el cercador consideri el contingut de la nostra pàgina web rellevant per a les paraules clau seleccionades. 

D'altra banda, la correcta programació de la web, ús dels tags i metatags de forma adequada, la gestió de la densitat de paraules clau en el contingut, i un llarg etcètera de condicionants impactessin directament a la posició on aparececemos en les recerques. Aquest posicionament natural (SEO) ni té un cost directe a pagar proveïdor, però l'esforç i temps necessari per aconseguir arribar a les primeres pàgines dels cercadors sovint sol ser tan costós, si no més, que les campanyes de Màrqueting online (SEM).

Els nostres desenvolupaments estan oriendados a ser "amigables" amb els cercadors, això vol dir, que evitem l'ús de tècniques que el cercador pugui considerar il · lícita i d'altra banda que l'estructura semàntica sigui l'òptima per a una adequada indexació. 

D'altra banda, podem ajustar el contingut del seu web de manera que es potenciï les paraules clau que considerem rellevant per al seu negoci, per aconseguir un òptim aprofitament del seu pressupost per a màrqueting i aconseguir la millor posició possible per a la seva pàgina web.

Cloud

Cloud

Cloud
Fins fa poc temps, confiàvem que tota la informació important estava emmagatzemada en un ordinador, servidor o dispositiu concret de la nostra exclusiva propietat. Això ens fa dependre ineludiblement d'aquest equip, hem de dur a sobre si és una PDA o un portàtil, o tenir accés remot si és un PC o un servidor. 

Què ofereixen les solucions Cloud? Independència del dispositiu. Accedeixi a la seva informació des de qualsevol lloc i qualsevol dispositiu; i amb una altíssima disponibilitat. Oblidi de capacitats de disc i memòria, rendiment, còpies de seguretat, sistemes redundants, caigudes de la xarxa; tot el cost de propietat esdevé un cost per ús. 

Què li oferim? 

Cloud Privat 

Servidors Dedicats Privats amb gestió de rendiment On demand (segons el que necessiti) 

Servidors virtuals - gestionables amb VMWare i Hypervisor 

Cloud Públic 

El seu espai d'emmagatzematge en el núvol, mitjançant pagament per ús: 

  • emmagatzematge Cloud 
  • arxivat Cloud 
  • Ample de Banda Cloud 


Email Cloud 

Els seus comptes de correu al núvol, sempre disponibles, amb la capacitat de compte que necessiti. 
Gestioni els seus missatges, agenda i contactes des de qualsevol dispositiu, en qualsevol lloc. 
I com sempre, amb la possibilitat de descàrrega definitiva per arxivat i emmagatzematges. 


Si està interessat en migrar a entorns Cloud, Permeti'ns explicar-li què podem oferir-li.

GESTIÓ DE SISTEMES IT

GESTIÓ DE SISTEMES IT

Externalització de la gestió de sistemes IT

De veritat que vol preocupar-se de tot aixó?

Si la seva infraestructura d'IT és complexa, però encara no disposa de personal de sistemes propi, necessita que algú vetlli per la correcta explotació dels seus sistemes d'informació

Des del nostre equip de gestió de sistemes externalitzat, gestionarem el seu sistema com si fos nostre. Nosaltres no li vendrem equips ni projectes, sinó que treballem al seu costat per aconseguir el millor resultat dels proveïdors de tecnologia. Simplement avaluarem conjuntament les seves necessitats i li proposarem una tarifa fixa on estaran tots els nostres serveis inclosos. 

Serveis inclosos: 

  • Help Desk extern; gestió i resolució d'incidències 
  • Configuració i instal · lació d'equips i servidors. 
  • Gestió i reemplaçament d'equips 
  • Gestió de servidors, xarxes i comunicacions 
  • Implantació i actualització d'aplicacions internes i / o corporatives 
  • Pla de sistemes i auditories (seguretat, xarxes, etc) 
  • Còpies de seguretat, rendiment de servidors i equips 
  • Administració de Bases de Dades i programació 
  • Definició de polítiques internes i aplicació sobre els comptes d'usuari. 
  • LOPD / LSSI i normativa relacionada 
  • Gestió financera del seu pressupost per IT

Maintenance contracts

Maintenance of Computer Systems -2018-

TYPE OF CONTRACT MAINTENANCE

MONTHLY IMPORT

   

Companies with 1 or 2 jobs (amount per site)

22 €

   

Companies with 3 or 4 jobs (amount per site)

18 €

   

Companies with 5 or more jobs (amount per site)

15 €

   

Server and operating system consulting.

Companies with 5 or more jobs (amount per site)

30 €

Communications (switch, router, firewall, acces point…)

Companies with 5 or more jobs (amount per site)

20 €

   

Server and operating system consulting.

(For companies with 5 to 10 jobs)

40 €

Communications (switch, router, firewall, acces point…)

(For companies with 5 to 10 jobs)

20 €

   

Server and operating system consulting.

(For companies with more than 10 jobs)

50 €

Communications (switch, router, firewall, acces point…)

(For companies with more than 10 jobs)

30 €

  • Maintenance with service until 21: 00h for non-holiday days (40% additional on monthly amount)
  • Maintenance with 24 hours service including holidays (70% additional monthly amount)
  • Maintenance with displacements of more than 30km (agreed price will be agreed for each trip)

GENERAL CONDITIONS:

  • The maintenance includes: Telephone consulting, remote assistance and / or domicile for resolving incidents, trips up to a maximum of 30 kilometers (adding round trip), Loans if necessary and depending on availability, an expected response time of 8 working hours in case of standard breakdowns and 4 working hours in case of critical breakdowns (server, network ...), virus cleaning (essential updated antivirus) and 2 annual reviews. Trips excluded from maintenance service will be billed separately.
  • The maintenance does not include: Spare parts, breakdowns in sais, hours of installation of new equipment, new configurations requested by the customer and cleanings of viruses (in case of no deposit of antivirus). Nor are failures caused by knocks, falls, misuse, manipulation by people or external technicians, improper installation (voltage, soft ...) or any atmospheric or geological phenomenon.
  • The client must periodically make backup copies, in case of non-compliance, SOFTECNIA is not responsible for the loss of information.
  • The maintenance amount of the server is not valid if it is contracted without the work stations.
  • In case there is no server, the price of the jobs will be 25 euros / month + VAT per site.
  • The customers subscribed in maintenance will have a discount of 10% in the hours excluded from the maintenance service.
  • The contract will be valid for 1 year. Billing will be made quarterly.
  • It will be considered as a workstation: 1 computer with the monitor and 1 peripheral (printer, switch, router ...) Each additional peripheral will be billed at 3 euros per month.
  • The maintenance will be carried out during working hours: from 08: 30h to 18: 00h. Friday, July and August: from 8:00 a.m. to 3:00 p.m. (Service with extended hours or 24 hours service: optional)
  • Prices do not include 21% VAT

Cloud backup

Cloud Backup service - 2018

SMEs fare

Space contracted

monthly

1 year

2 years

Dte.2a

         

Up to 5GB

16 €

165 €

265 €

-20%

Up to 30GB

29 €

310 €

495 €

-20%

Up to 60GB

54 €

585 €

940 €

-20%

Up to 120GB

103 €

1.130 €

1.810 €

-20%

Up to 300GB

144 €

1.545 €

2.470 €

-20%

Up to 500GB

216 €

2.330 €

3.730 €

-20%

Up to 1TB

380 €

4.100 €

6.590 €

-20%

First Class fare

Space contracted

Monthly

1 year

2 years

Dte.2a

         

Up to 30GB

50 €

535 €

  855 €

-20%

Up to 60GB

74 €

810 €

1.300 €

-20%

Up to 120GB

123 €

1.360 €

2.170 €

-20%

Up to 300GB

165 €

1.770 €

2.830 €

-20%

Up to 500GB

237 €

2.560 €

4.090 €

-20%

Up to 1TB

400 €

4.325 €

6.925 €

-20%

 

 

  •  
  • These modalities are based on an infrastructure of datacenters replicated by fiber, a professional multiplatform application that allows additional local copying and specialized technical support. VAT not included.
  • Local copy encrypted and with file versions. Multiple copy groups and users.
  • Information replicated in 2 datacenters (Madrid and Barcelona). State-of-the-art infrastructure
  • Sending detailed reports via e-mail. Alerts to 90 and 95% of space
  • Agents for BBDD and Exchange. Exchange Mailboxes (optional in SME rate)
  • Configurable retention policy up to 365 days
  • Xpress Backup: First total copy on disk (€ 110 + VAT). Xpress Recovery: Total disk recovery (optional in Business rate, € 110 + VAT)
  • You can expand the space or change to a higher rate at any time. If it is an annual fee, you will be paid the amount of the unused period
  • Includes external hard drive to also make local copy (only in First Class rate)

 

Basic fare

Pack type

1 year

2 years

     

Pack 5 GB

105 €

165 €

Pack 30 GB

165 €

270 €

Pack 60 GB

280 €

495 €

 

  •  
  • This mode is intended for Windows and Mac users who are looking for a simple and cheap service and who want to safeguard files and email. It allows to outsource copies automatically and easily. VAT not included.
  • Date centers in Madrid and Barcelona.
  • Programmable daily copies. Online data restoration 24X7
  • Sending detailed reports via e-mail. Alerts to 90 and 95% of space

Technical service hours pack

Technical Service hours pack -2018 -

PACK TYPE

AMOUNT

   

5 hour technical service pack

 250 €

 

 

10 hour technical service pack

480 €

 

 

15 hour technical service pack

690 €

 

 

20 hour technical service pack

900 €

 

 

25 hour technical service pack

1.100 €

 

 

40 hour technical service pack

1.640 €

GENERAL CONDITIONS:

  • The pack includes the following services: Telephone consulting, remote assistance, assistance at the customer's home, travel time and mileage expenses. Preferential treatment Spare parts are not included.
  • The minimum time that will be computed per intervention will be 30 minutes.
  • Travel hours will be counted as service hours.
  • Savings from 15% up to 35% on the usual amount of technical service.
  • The client must periodically make backup copies, in case of non-compliance SOFTECNIA is not responsible for the loss of information.
  • Once the pack of hours has been exhausted, a summary of the hours completed will be sent to the client.
  • The pack 's will be invoiced in cash and will be automatically renewed once the hours have been exhausted. (Except packs for specific installations)
  • The pack of hours has no expiration date.
  • The technical assistance will be made during the working hours of SOFTECNIA (Optionally you can hire an extended schedule or 24-hour service)
  • Prices do not include 21% VAT.

Our price list

Technical Service Rates -2018-

TIME PRICE TECHNICAL INTERVENTION

AMOUNT

Printers Low Range and PCs (not network)

46 €/hour

Medium-High Range printers and Pc s network

56 €/hour

Servers, Network and Communications, Windows Consulting, High Speed ​​Printers and Laser

62 €/hour

OTHER SERVICES

AMOUNT

Travel time to the customer's home (includes the kilometrage)

56 €/hour

Displacement Reus and surroundings

20 €

Displacement Tarragona / Salou / Cambrils / Vilaseca (maximum 30 kilometers round trip)

30 €

Diets and highway

*

Special services: Emergency repairs (less than 24 hours) and interventions from 6:00 pm to 8:00 pm from Monday to Friday (July and August from 3:00 pm)

Increase amount 40%

Special services: Repairs starting at 8:00 pm and Saturdays, Sundays or holidays

Increase amount 60%

GENERAL CONDITIONS:

(*) These services will be valued depending on the type of intervention and the expenses incurred.

The amount of € 30 (VAT included) will be invoiced as a NO ACCEPTED Budget. Agree R.D. 213/2001.

All Repairs enjoy 3 months warranty (According to R.D. 213/2001)

The amount of repairs is cash.

Prices do not include 21% of VAT-

CONTACT

We are at your disposal

Map

Contact form

Fields with an * are mandatory

Write here you name and surname

Write here a correct e-mail address

ex: +34 (977 999 999)

Ha de donar expressament el seu consentiment per permetre l'enviament de les dades d'aquest formulari . Llegir mes

Addresses

Vallvera 5, 4rt 2a 43800 Valls